Alla inlägg den 9 april 2010

Av Yazz - 9 april 2010 18:51

Gröna fingrar, Bajen grönt, konstigt, coolt, hmm vet inte va jag tycker, passar inte dig som person. Det här vara några av kommentarerna jag fick idag...

   OPI Jade is the new black


Själv tyckte jag det var snyggt, roligt och annorlunda med grönt lack. Färgen är inte så skrikig utan lite mer dovt grön, Bajengrönt var en ganska bra beskrivning. Men iom att jag inte är Bajjare lär jag inte måla naglarna i denna färg allt för ofta men älskar att ha den i min låda!

Nu ska jag iväg på fredagsmys hemma hos Arre i Kista. Troligen kommer det läggas in en order med nagellack som hon vill ha. Hon tycker jag är dåligt inflytande och vill reklamera vår vänskap, sa att hon är mer än välkommen att skicka mig en skriftlig reklamation....

Ha en skön fredag mina små troll!

Av Yazz - 9 april 2010 10:44

Skön låt, skön röst....(det är reklam först innan låten börjar)

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards