Alla inlägg den 17 april 2010

Av Yazz - 17 april 2010 20:11

När man tror det ska lugna ner sig blir det bara värre och värre. Vulkanen alltså. Den har tagit över mitt liv just nu för jag jobbar dygnet runt(känns det som) jag äter alla dagens måltider på jobbet och har andan och ångesten i halsen. Lugnar den inte ner sig snart....vill inte ens tänka på hur illa det kan sluta. Men först vill jag ha hem mina tjejer som befinner sig i andra länder, de skulle ha kommit hem igår, idag och en på måndag men ingen lär komma hem med flyg inom de närmaste dagarna.

Mitt huvud snurrar med tankar, siffor, tider, flyg, aska, motorer, stress, medlidande....men även detta kommer som allt annat passera och vara bortglömt en dag. Hoppas jag......för just nu försummas min familj, mina vänner och min kropp, känns som att jag missar era liv men min energi går till Eyjafjallajökull, som jag uttalar på ett eget sätt (cencurerat). Har stor respekt för naturen men den här har stört mitt liv så det stör givetvis mig! Jag ber dig, Eyjasfj.........ll, att lugna ner dig så människor kan börja ta sig dit de vill igen.


Gårdagens naglar var Sinful colors Rich in heart. Idag har jag ofärgat igen för jag har inte hunnit måla de annat än underlaget....Eyjasfj........!!

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards