Alla inlägg den 4 april 2010

Av Yazz - 4 april 2010 18:46

Min dag har gått enligt följande:

-Glad påsk! (tar en godis)

-Glaaaaddd pååsk!!! (tar ett ägg)

-Glad påsk. (tar en kaka)

-glad påsk....(kaffe)

-glad påsk(äter lite nötter)

-gladpssk. (äter en choklad)

-gla psk..(äter ett plommon)

Så här har det hållit på hela dagen när jag var ute och svängde. Sen kom jag hem och körde samma visa igen men denna gång blev det mina brownies mellan alla Glad påsk hälsningar.....tills jag precis nu lessnade på att äta en massa smått och gott och gick loss på mammas påskmat. Inte för att jag va hungrig utan mer för att jag blir matsugen när jag småätit en hel dag.

Browniesarna är mina gudomliga mästerverk. De kan jag äta som om de är lika naturliga och livsviktiga som luften jag andas. Min kusin ifrån Oslo kom en sväng och satt tyst ett tag tills jag frågade om han inte ville ha en brownie. "Varför tror du jag är här??!" Men 10sek efter att han fått sin kaka hör jag "Yazz, va fan har du gjort m dina brownies???!!!" Svaret var att jag hade ersatt valnötens dekorationen med en mandel.....de var av ren lathet för jag orkade inte knäcka nötterna och hittade mandlar i mammas skåp istället, så jag slängde på de och tänkte att ingen skulle märka det. Tjiii fick jag och skit fick jag, för det var många som anmärkte att nytänkande inte fick förekomma när jag gjorde mina brownies. Så till nästa år blir det valnötter och endast valnötter som dekoration precis som alla andra 10-15år som jag gjort dessa gudomliga brownies!

  

Här är mumsisarna tillsammans med dagens lack, OPI Conquistadorable color.

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards