Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Yazz - 5 oktober 2009 19:24

Tvättar och städar för fullt. Det var iaf tänkt så tills jag satte mig ner nu, hann med köket och 2 maskiner tvätt men tappade energin nu när jag skulle dammsuga och skura...vet att jag måste för jag inte kommer hinna resten av veckan men jag vill hellre vila mig efter helgens slit.

Skulle vara helt ok att ha en dam som kunde komma och städa och tvätta en gång i veckan. Sen skulle jag kanske ha en massa invändningar på hur hon städade...så det blir nog jag som städar ändå till slut.

  

Imorgon är det dax för Snäckans årliga läkarkontroll. Nervigt värre,jag hoppas hon mår bra så jag slipper tänka på hur jag ska fixa henne.


Nu ska jag göra mig redo för kvällen och lyxfruarna.


Kram och gonatt!



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards