Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Yazz - 27 oktober 2009 15:31

Nu är hon beställd, min lilla ängel!


Angel

Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda. Hon är klok, omtänksam och älskar att hjälpa människor till ett bättre liv. Hon håller ständigt efter människor som har problem eller har det svårt.
Angel skyddar dig ifrån allt ont och vägleder dig genom livet!
  
Men så har jag en annan sida oxå, som många känner till, så jag beställde även hennes syster....

Dark Drakken

Dark Drakken är sprängfylld med svart magi. Han är väldigt kreativ när det gäller att handskas med elaka personer. Dark Drakken får deras ondskefulla tankar och negativa energi att studsa tillbaka. Av någon anledning avskyr han folk som gillar musikaler. Och detsamma gäller alla som använder mobilhölster.
Dark Drakken ser till att alla som förtjänar det får smaka sin egen sura medicin.

  

 
Av Yazz - 27 oktober 2009 11:13

Horoskopet stämmer väldigt bra på mig idag....jag kommer nog få skrika om jag ska höras i kacklet bland alla mina tjejer. Stämmer även in på Lilla söta så vi får skrika ihop!


Skorpionen
23/10–22/11.
En sammankomst av något slag finns med på agendan, och det förefaller viktigt för dig att få göra din stämma hörd.


Har uppmanat alla att måla naglarna idag så jag hoppas de lyssnar på mig, annars har jag två lack med mig in case liksom jag måste tvångsmåla någon.

Vi ska på Jimmy´s och äta amerikanskt dvs ribbs och coslow, mums! Hoppas bara alla kommer trots sjukdomar. Lindish kommer trots att hon är sjuk, för vem kan hindra henne när hon ska ha kul?! (dock har jag hotat med att hon får sitta ensam vid ett eget bord så hon inte smittar).


Nu är det dax för lunch och sminkning, sminkar mig ju aldrig på mornarna utan först på jobbet när jag väl vaknat till liv.

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards