Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Yazz - 6 oktober 2009 22:41

Många av er undrar hur mina naglar mår. Kan säga att tipparna kvarstår men jag börjar sakna mina färger. Tog med 4lack till jobbet idag för att testmåla men det blir inge snyggt alls med färg på tippar....har en tid för att bygga på mina naglar men jag börjar tveka..även om de faktiskt är skitsnygga som de är nu. Har en vecka på mig att bestämma mig. Va tycker ni?

  

Av Yazz - 6 oktober 2009 21:58

Proppmätt....men så underbart gott!!!En massa snack blev det ikapp med sushibit efter sushibit. Vi benade igen en massa ämnen, även ämnen som kankse inte är så passande när man sitter på restaurang och äter. Och verkligen inte om Martin Björk sitter i båset närmast oss....såg det inte förrän han reste sig och gick, hur mkt han sen har hört är oklart.

     

Hann även en sväng förbi Urban Outfiters, en butik jag älskar att gå runt i flera timmar. Man hittar så knasiga amerikanska saker o udda kläder där. Hittade även en jacka jag vill ha så jag ska ta mig till MQ imorgon och beställa den. (det är där jag har köpte den andra som jag reklamerade)

Nu behöver jag min skönhetssömn.

Kram och gonatt!

Av Yazz - 6 oktober 2009 16:53

Nu är dagen snart slut och kvällen kan få börja. Ska in till stan och kolla efter en vinterjacka i Peak Performace butiken. Har nämligen en innestående reklamation så jag ska välja ut en ny jacka inför denna vinter. Nice tyckte jag för den andra köpte jag för 2 år och reklamerade i våras då dunet hade försvunnit av nån konstig anledning. Upptäckte det när jag började frysa om rumpan.Oskyldig 

Hur som helst får jag alltså välja en ny jacka ur årets nya collection till samma värde som den gamla, känner att det börja bli kallt nu så en jacka behövs snart.


Efteråt blir det sushibuffé på Östermalm med lilla söta som jag inte har träffat på över 2 månader, så vi har en massa att ta igen! Det har varit semstrar, möhippor, bröllop och en massa andra ursäkter till att vi inte setts på så länge. Men ikväll blir det av så vida inget händer inom en timme Förvånad


Over and out for now!

Av Yazz - 6 oktober 2009 10:59

 Vi blev godkända!!!!!!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards