Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Yazz - 18 oktober 2009 21:30

Mina naglar ser fortfarande för j-la ut efter akrylen. Jag målar de i mörka höst färger men vågar inte byta varje dag iom att removern sliter på mina redan så tunna naglar. Under helgen har jag haft ett Dior lack som är mörkt rostrött. Luras inte av att dyrt är bättre för det stämmer inte, Diors lack är svåra att måla på och håller inte många dagar. Här har fortfarande HM:s nagellack för 39kr stort försprång på alla sätt.

Imorgon ska jag testa mitt mörkt gammelrosa/lila lack ifrån China Glaze, få se va jag tycker om det märket.


  

Av Yazz - 18 oktober 2009 20:07

Nu är ordningen återställd och jag har med säkerhet en timmes ren njutning varje söndag mellan 19-20.

Njuter av varenda sekund av verklighetsflykten in i en värld av helgalna snobb ungar i sååå fina kläder och skor.

Det som händer i serien finns ju inte på världskartan i våra egna liv, just därför är den så rolig att kolla på. Man stänger av sina egna liv och sina egna vardagliga problem för en timme. Sen tänker man då och då under veckan på att det snart är söndag igen.

Och skulle jag vara nån av de skulle jag vara Blair helt klart Kyss och garanterat träffat min Chuck tidigt i livet.

Möjligen hade jag hållit lite lägre profil än hon gör med sitt skrik och sina intriger men ni kan säkert se nån likhet....


  



Av Yazz - 18 oktober 2009 13:40

Jag är ju ingen träningstjej som de flesta av er redan vet, jag springer ju inte ens till tunnelbanan utan väntar hellre 10min på nästa tåg. Men i våras hittade jag min träningsform, Hatha yoga, som är såååå kul! Tyvärr va instruktörer väldigt mongo och oproffsig så vi valde att sluta för att leta nytt ställe. Har fortfarande inte hittat nåt men måste verkligen ta tag i det nu. Många tror det är lätt med yoga.....


              

Av Yazz - 18 oktober 2009 09:43

Sovit som en stock men undantag ifrån att vakna till och vanka runt i vardagsrummet när jag fått för mig att jag är pigg...såg en gammal röd sliten SAAB åka runt några varv runt huset på jakt efter en parkering. Men när jag upptäckte att det fanns parkeringar och bilen ändå körde runt flera varv blev det läskigt så jag gick och la mig igen. Gamla SAAB:ar är bilar jag inte alls gillar, har fått för mig att pedofiler kör SAAB....peddobilar kallar jag de.


Nu ska jag sätta igång och jobba några timmar för att sen hitta på annat fram till kl 1900 för då börjar ÄNTLIGEN Gossip Girl igen efter månader av uppehåll! Men jag hoppas jag inte sett denna säsong under min period att se in i framtiden i våras.....(kollade online kan man kalla det).


Ha en skön söndag!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards