Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Yazz - 22 oktober 2009 19:32

Även fast dagarna går sakta går ändå veckorna sjuk snabbt. Redan fredag imorgon.

Ikväll är det tvättstugan som gäller och strax får jag sällskap av Lizz som ska tvätta i min tvättstuga då hon har lite strul i sin egna ganska obefintliga tvättstuga. Tur för henne att vi bor så nära varandra och kan springa emellan så här. Har inte mkt att bjuda på hemma för det eeeekkkkkar i kylskåpet men imorgon är det lööööning äntligen så jag kan åka och storhandla en massa saker. Det har aldrig nånsin vart så långt mellan två löner som denna gång....



Av Yazz - 22 oktober 2009 11:34

 

I dessa svarta dagar skulle två svarta snyggingar göra mitt liv lite gladare(menar inte kíllarna i bilen) En svart Cobra....


  

Och så en svart Jaguar 2009.....lyckan skulle vara ganska länge om jag fick de

tillökningarna. Ni kan inte ens ana hur lycklig jag skulle bli. SÅ kär som jag är i minSnäcka som ändå "bara" är en Peugout 206 så kan ni föreställa er mig i dessa

sååååå perfekta snyggingar.

Av Yazz - 22 oktober 2009 11:09



Mörker, mörker på alla sätt och vis. Mina naglar är svarta idag precis som mitt sinne och mitt humör och mina kläder.

Märks att jag har tappat gnistan för allt just nu va? Har inget kul att dela med mig till er heller. Förrutom horoskopet.

Och så har jag glömt en vän födelsedag oxå....Grattis i efterskott du som fyllde ganska många år den 20 oct!!!(Vet att du läser även om du är tvärtyst)





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards