Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Yazz - 20 oktober 2009 21:11

Äntligen hemma, helt slut. Och inte blev det sushi heller för jag orkade inte ta omvägen förbi en bankomat och sen vidare till sushistället. Jag orkar inte ens prata mer för dagen, tur jag slipper.


Slökollar fruarna men somnar närsomhelst.


En bild på dagens lack som jag lovade, Nivea är som jag tidigare sagt ett ganska ok märke men det håller inte speciellt länge, bra att veta för er som inte orkar byta lack varje dag.

  

Av Yazz - 20 oktober 2009 17:39

Även denna dag började skit. Tror jag är för utarbetad och börjat tappa gnistan för jobbet. Hösten kanske...eller förändringar....eller bristen på förändringar?


Sitter på övertid nu och ska nog sitta en stund till för att känna att man kommer ikapp....lite iaf. Känns hopplöst.


Imorse kom jag hit med dessa naglar China Glaze var inte så bra som jag hade hoppas på men duger bättre än många andra lack.


Jag har dock bytt lacket till en blodrött som jag skickar in en bild på senare när jag kommer hem.

Inte för att jag vill men ska försöka hinna med till Husfruarna som börjar kl 21, enda som fortfarande är kul i den serien är Gabi och Bree. Men känner att jag måste kolla varje vecka så jag inte missar nåt som alla andra pratar om dagen efter.

Blir hämt sushi på vägen hem sen....mums!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards