Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Uppdatering av naglisarna

Av Yazz - 25 november 2009 13:43

Bara för att jag lite dålig på att lägga upp bilder på naglarna varje dag innebär inte att jag inte målar de i olika färger varje dag. Veckan började med att jag tänkte ha naglarna på rehab en vecka så jag klippte ner de IGEN för det inte har återhämtat sig efter akryl misshandligen än. Men så kunde jag ändå inte låta bli att piffa till de i färger iaf så här kommer måndagens och tisdagens färg. Idag är de målade i mörkbrunt, laddar upp bild på det sen.

MMS-bloggning   MMS-bloggning  


Det va mysigt hemma hos Lindish igår, förrutom att hennes 1-åriga dotter protesterar mot allt och alla men hon är så söööt att man inte kan låta bli henne vilket gör henne ännu argare. Hennes son blåste mig rejält...Lindish skulle köra iväg en sväng och lämnade mig hemma med barnen. Lilla Jossi 4,5år kommer och sätter sig bredvid mig och kollar när jag pillar på Lindish helt nya telefon. Han frågar lite försiktigt var spelen är på telefonen så jag letar fram och visar att det finns två olika att välja på varpå han undrar om han får spela lite. Han började genast hoppa och skutta med pingvinerna och sparkade ner isbjörnarna i spelet, vann en massa poäng och starta om när det blev gameover. Jag tänker att han måste ha tränat en massa och får spela på hennes telefon, för varför skulle ett barn inte får göra det.....

När hans mamma kommer hem fåår hon superspel och säger på engelska varför i hela världen jag hade visat att den ens fanns spel på hennes nya telefon...han kommer bli spelberoende nu fick jag till svar. Det visade sig att han fått veta att hennes telefon inte innehöll spel för att han inte skulle tjata om att få spela hela tiden, hur smart är ungen som fatta direkt hur han skulle spela ett spel han aldrig sett förrut????Efter lite bråk om att han skulle sluta spela och gå lägga sig lugnade kvällen ner sig igen, men där satt jag och kände mig dum.....och imponerad över hur tekniska barnen är idag. Men spelberoende kommer tidigt för vi hann höra "men snälla mamma bara en gång till, jag ska bara spela klart" ett antal gånger innan han gav upp, för denna gång.Oskyldig





 
 
Ingen bild

Lindish

25 november 2009 14:54

Va söt du e, inte ska du känna dig dum för att 4,5åring blåst dig haha!!! Sötnöt!!

 
MissAnki

MissAnki

25 november 2009 20:43

Jäkligt smart unge hahahaaa

http://www.finest.se/MissAnki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yazz - 7 juli 2011 15:57


Igår bröt jag mitt löfte att inte köpa Chanellack....det blev ett underbart gult lack! Säljaren behövde inte ens sälja in det utan jag betalade på 5sek och ville bara hem för att testa det. Hann dock inte testa det hemma igår så meningen var att jag ...

Av Yazz - 31 maj 2011 16:25

Jag vet att ni måste ha tröttnat på att se Björns nylle varje gång ni klickar in på min blogg så här kommer dagens naglar. Glädjen att upptäcka att man har ett lack i sin låda som man aldrig provat och inse att färgen är så sjukt fin, är det bästa ...

Av Yazz - 24 maj 2011 16:00


Man glömmer verkligen bort hur små nyfödda bebisar är. Fick lunchbesök av Eve och Freja som är 4v gammal. När jag tog upp henne ur vagnen föll armarna, benen och huvudet åt alla håll, snacka om nykläckt söt liten tjej!   Ibland får jag infall, id...

Av Yazz - 20 maj 2011 10:08

Igår var jag på min efterlängtade fotvård så nu är mina fötter som ett par barnfötter igen. Jag hatar ju verkligen både mina egna och andras fötter så det är skönt att få någon annan till att göra de fina.   Dock hatar jag fötter av andra anledni...

Av Yazz - 17 maj 2011 10:55

För en tid sedan fick jag ett brev på posten av Grodan. Snäll som hon och hennes chef är ansåg de att jag behövde detta kort mer än hennes chef..... Så jag tackar Café Opera, "Kajsa" och Grodan för detta!     Sen får vi hoppas att Lisorna int...

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards