Alla inlägg den 7 december 2009

Av Yazz - 7 december 2009 13:26


Inleder denna veckan med att övergå ifrån röda lackveckan till bruna lackveckan. Kände inte för lila så det får bli en annan gång. Idag är det en trevlig måndag för idag är det min älskade serie på tv men jag ska försöka hinna åka handla innan den börjar. Ska försöka hitta ett snyggt garn till Pocahontas halsduk, det blir nog en mörkturkos/mörkblå nyans som är hennes färger.

Tycker fortfarande det är jättekul att sticka men börjar få ömma fingrar... 


Igår kväll blev det en rensning bland alla mina skor, slängde 5-6par skor tillsammans m en massa skokartonger. Hittade skor jag hade glömt bort att jag ens ägde....men nu vet jag och kommer använda de! Ska ge mig på mina garderober oxå så det blir en rejäl rensning där med! Jag älskar att slänga saker, jag mår så bra inombords av det. När jag bodde hemma brukade jag slänga och mamma plocka tillbax efter mig med de arga orden "den kanske kommer till användning nångång!!" Då köper jag väl nytt, hur svårt kan det vara?!

 


MMS-bloggning  





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards