Alla inlägg den 13 december 2009

Av Yazz - 13 december 2009 18:43

Tagit en vilopaus ifrån mitt stickande för att skriva lite åt er.   

Träffade Mii vid Infra city och åt lite lunch, råkade även gå in i en inredningsaffär där jag hittade en väldigt rolig grej jag inte kunde motstå. Ska lägga ut bilden på skylten här varje gång jag ska iväg och shoppa.

    

Hittade även en cool bur i form av ett slott som man kan hänga i taket med en blomma i men kunde inte komma på hur i hela världen jag skulle få upp den men vill så gärna ha en sån i köket, den skulle verkligen passa där. Kommer jag på hur jag ska få upp den köper jag den nästa vecka då vi har en dejt till på samma ställe igen. Jag har nämnligen träffat upp henne för att få smycken som jag ska visa på jobbet imorgon. Som vanligt var den en massa nya smycken som jag föll för.....

Nu är det Gossip och stickning som gäller resten av denna söndag kväll.

Av Yazz - 13 december 2009 10:39

Jag kan inte sluta sticka. Det har verkligen blivit som en drog, satt frenetisk hela kvällen igår tills ögonen gick i kors. Hann ta en bild på veckans sista bruna färg men kunde inte avbryta för att lägga upp den till er. Nu sitter jag och sneglar på stickorna och vill så gärna sticka några varv till innan jag ska iväg men risken är att jag kommer sent till Mii, lär inte va så poppis. Vi ska ses på halva vägen mellan Sthlm och Uppsala, shoppa och fika.


  

Av Yazz - 13 december 2009 10:29

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards