Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Yazz - 1 februari 2010 19:36

Hela dagen har gått som i en dimma, känns som om jag aldrig vaknade idag. Det var nog en väldigt dum idé att dricka drinkar och vin en söndag hos Lizz....men kul va det!!!


Idag skulle jag ha åkt och hämta lite presenter jag har beställt men när jag fick syn på Snäckan så tänkte jag som mina kusiner säger "ORKA"!!

Tillråga på denna syn hade hyresvärden satt upp en lapp med uppmaning att det var hyresgästens ansvar att hålla balkongerna fria ifrån snö och is. Say what???Varför ska jag skotta min balkong när det inte stör nån annan än mig själv om det är en massa snö där eller inte??Hon kan ju skotta bort snön runt bilarna på parkeringen som vi faktiskt betalar för men inte kan åka in och ut ur!!

Mongo kärring!


Nu ska jag googla efter min serie och hoppas någon hunnit lägga upp den!  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards