Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Yazz - 14 februari 2010 18:56

Resultatet av bakandet idag. De blev stoooooraa och många och helt OK goda.

Va jag nu ska göra med så många bullar återstår att se  


  

Av Yazz - 14 februari 2010 14:25

En söndag som vilken söndag som helst. Men för de som har svårt att visa känslor och inte klarar av att göra det nån annan söndag på hela året är detta en ganska bra dag för er. Passa på.

Jag passar idag på att tacka alla mina vänner och min familj för allt de gör för mig och jag hoppas att de känner samma stöd och kärlek tillbax. Idag skickar jag lite extra mkt kärlek till er som behöver det lite extra och hoppas ni ser fram emot många år av ännu mer kärlek.

Hela morgonen har jag kollat på Private Practice och försökt fixa till mina lite missfärgade naglar. Då jag inte är en lugn och stillsam själ måste jag ju hitta på saker hela j-la tiden så jag valde mellan shopping och baka kanelbullar. Latheten slog in när jag tittade ut så jag springer upp och ska kolla om jag har allt hemma för att kunna baka, rycker upp kylskåpsdörren med mina nylackade naglar.....ja ni kan gissa va som hände med mitt pekfinger. Lite svordomar, några fler svordomar och sen lugna jag ner mig med att jag snart ska få äta nygräddade bullar......nä jag är f-n inte alls lugn jag är skitförbannad på mig själv för att va så klumpig! Mest arg för att mina naglar hade blivit så långa äntligen nu måste jag ju klippa ner alla till noll igen. Åsna....

MEN idag är det som sagt kärlek för hela slanten så inga andra känslor är välkomma!!  


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards