Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Yazz - 12 februari 2010 15:50

Nu på eftermiddagen insåg jag att våren är lååångt borta iom att det är snöstorm här utanför nu....

Men det står skumpa och tårta ute i köket så allt känns så mkt bättre genast. Vi firar vår VD som fick utmärkelse för årets VD vid en gala igår, duktig kille!

Var sååå himla sugen på prinsesstårta idag och vilken lycka när det står en i köket och väntar på mig!(självklart kommer jag smaka på chockladtårtan med om ni nu trodde nåt annat)


Dagens lack:

  



Av Yazz - 12 februari 2010 12:59

   


En efterlängtad fredag!! Har sett fram emot en lugn helg med en massa sömn och ev lite shopping. Fick vårkänslor igår när solen sken och jag köpte en vårjacka, nu längtar jag till våren med sol, torra rena gator och en och annan liten blomknopp som tittar fram. Kanske är den tiden nära, kanske är det några veckor kvar än......


Helgen inleds med en tjejkväll hemma hos Lilla söta med vin, kex och ostar. Ska få med mig lite färgglada tulpisar så mina svarta kläder inte syns när jag kommer in. Är verkligen helt svart klädd idag med endast en guld/silvrig sjal som enda "färg". Ville ha svarta naglar men jag blev nedröstad och hotad ifrån flera håll så det får blir vinröda blodnaglar!

Alltså jag vet att svart inte är en färg men jag älskar verkligen att ha svart på mig, trivs sååå bra i det så jag köpte en svart siden klänning på HM idag igen....dock är den nya vårjackan i ljusbeige så det får duga som färg till våren.   





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards