Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Yazz - 9 februari 2010 19:22

Nu när jag stickar så mkt har jag kommit på mig själv att inte ha köpt nåt nytt nagellack på länge. Rotar och rotar i min box och hittar ingen kul färg alls. Får nog sluta handla så mkt garn och börja kolla efter lite roliga vinter/vår färger så jag kan känna mig back on track med färgerna i mitt liv.

Igår och idag hade jag ett brunt/mullvadslack som jag köpte i München som jag älskar.


   


Nu ska jag kolla igenom några avsnitt av Brothers and Sisters!



Av Yazz - 9 februari 2010 11:52

Redan andra dagen på denna vecka...helt otroligt men nu börjar det kännas bättre att tiden går fort för det innebär att det är kortare till våren och sommaren, till solen och ljuset.

Jag behöver ljus lika mkt som alla andra men nån ljusterapilampa är inget för mig speciellt inte på mornarna. Jag kan inte ens sova om dörren är öppen 1cm för det får inte komma in en glipa ljus nånstans, ändå ligger jag helt under täcket när jag sover på nätterna. Lizz och jag har ju bott ihop i några år så hon vet hur morgontrött jag alltid är, oavsett  hur många timmars sömn jag än får. Hon är en morgonpigg person som alltid skulle ropa på mig morgonen så fort hon hörde mig röra mig i sängen, även om dörren va stäng. Så jag låg tvärstilla minst 30min innan jag gick upp på helgerna, orkar inte med morgonpigga människor...  

Hur som helst tyckte hon häromdagen att jag skulle köpa som sollampa som gradvis tänds m fågelsång när det är dax att vakna på morgonen, hon hade fått en i julklapp och tyckte den hade hjälpt henne att känna sig piggare(som om hon inte redan är det). Mitt förslag var att ha en filt över lampan och ett vapen som jag kunde skjuta ner fåglarna med......hon gav upp sitt förslag ganska omgående.




  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards