Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Yazz - 6 februari 2010 20:23

Vill ni känna själslig kärlek, äkta vänskap och lojalitet?Vill ni gråta krokodiltårar i en sån fart att ni slutar andas och måste spärra upp ögonen för att kunna se nåt genom tårarna? Lätta på trycket i er hjärta?

Då rekomenderar jag er att se "Hatchi" med Richard Gere, av Lasse Hallström!

En sann film om en hund som utser sin master och följer honom genom några år. Helt underbar film som fick mig att tycka om hundar och tro på andlighet igen, meningen m livet mellan två själar oavsett art. Jag är ju ingen djurvän själv men kan förstå andra männsikors kärlek till sina djur. Denna film är av ett annat slag och måste verkligen ses, helst inte på bio för man gråter en hel del....vill ni se den hemma kan ni höra av er så kan jag rekomendera en bra laglig sida.


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards