Alla inlägg den 7 februari 2010

Dop

Av Yazz - 7 februari 2010 20:30

Idag var jag på det kortaste dopet ever! Det var skrik från det att Anton kom in i kyrkan tills vi 20min senare lämnade kyrkan. Han skrek så vi varken hörde va prästen sa, va vi sjöng eller ens va vi själva tänkte. Hans budskap va nog att han inte ville bli döpt eller ha sin första egna fest. Prästen har nog aldrig genomfört ett dop så snabbt, det tog hela 7min, men döpt blev han och nu heter han officiellt Anton för alla oss och inför Gud. Oavsett han ville det eller inte...  

  

Mamma Mii hade gjort cupcakes för ett helt kompani, helt underbara var de! Jag skulle aldrig själv ha tålamodet att göra såna men jag äter de jättegärna! 

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards