Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Yazz - 16 februari 2010 20:42

.....hur det känns när man springer Maraton, helt slut i kropp och själ men man kämpar på hårdare och känner en viss längtan och glädje när man ser mållinjen en bit bort? Så känner jag just nu och ser torsdag kväll som mitt mål för då börjar min långhelg men Lindisch och Pocahontas!!!

Eller nu snackar jag ganska mkt skit för att vara riktig ärlig, jag vet inget nåt om att springa Maraton för jag springer inte ens till varken tåget eller bussen!


Fettisdagen firade jag som så många andra den med en semla så klart. Så sjukt gott men jag saknade doppet i varm mjölk!

Tradtionellt börjar fastan inför påsk imorgon så för er som känner sig manade har ni nu ca 50dagar till påsk att fasta på! Lycka till!


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards