Alla inlägg under december 2009

Av Yazz - 3 december 2009 12:40

Så fort solen tittar fram ändras allas humör från det tysta nedstämda till det glada pratsamma. Detsamma gäller mig själv så klart! Så idag är det rödmetallic som gäller, den  är lite glammig men jag kände för just denna bland alla mina röda. Tänkte köra en lila vecka nästa vecka men det kommer nog bli längre än 7dagar iom att jag har ganska många lila lack....  

Av Yazz - 2 december 2009 19:32

Det har varit en lugn vecka och en röd vecka dvs jag har bara röda lack denna vecka. Har vart dålig på att uppdatera jag vet(men det var trevligt att ni hörde av er och frågade läget och att ni saknade det dagliga i min blogg)men jag har tagit bilder varje dag och tänkt att jag ska uppdatera men så har jag kommit hem och.....och....börjat sticka! Allvarligt jag är helt hocked! Det kommer inte bli nåt vettigt av det men fan va kul och avslappnade det är. Och så får det fram mitt temprament då och då när jag tappar 2-3maskor och nystar upp allt jag gjort av ilska!


        

Måndagslacket                  Tisdagslacket               Onsdagslacket


Lilla "G to the äbi" jag drömde inatt att jag stal ett rött nagellack av dig...hemskt va det! I drömmen tänkte jag tom att jag va så taskig som tog ett av dina få lack när jag själv har så många....sorry men i drömmen va den ju så snygg!   It will never happen irl.


Och nu har min fina fina amaryllis börjar knoppa fint, har bara vattnat den en gång och den är redan dubbelt så stor sen jag köpte den. Fattar inte att folk tycker de är svårskötta.....?Den sköter sig ju helt själv!


  

Av Yazz - 1 december 2009 11:16

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards