Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Yazz - 5 januari 2010 13:28

Ja det får man: FY FAN va kaaaallllt!!!!!!! Trodde jag skulle frysa fast på perrongen imorse och inte är det bättre nu heller! Men även om man tror man har det värst finns det alltid andra som har det värre....imorgon ska det bli neråt -40grader i Dalarna, så stackars j-la dalmasarna och dalkullorna! Kan man ens gå utanför dörren, kan man ens va inomhus eller fryser allt fast och går sönder? När jag pluggade där för 11år sen var det -26grader som värst och vi höll på att vägra gå ut. Men ut gick vi och sprang för vårt liv med hur mkt kläder som helst på oss. Alla utom M-L som gick ut i tunna leggings och tyckte vi skulle sluta larva oss....hon va ju van vid -32grader och var ifrån Boden. Brrrrrrr!


  


Jag glömde dagens nagellack hemma idag så jag har målat mina naglar i en tacky färg som jag hade på jobbet. Vägrar visa för den är skitful och slängs idag!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards