Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Yazz - 20 januari 2010 20:57

Nu är jag klar med Julias stickegrej, det blev en halspolo stickad i totalt mörker. Jag har alltså ingen aning om den är för stor, för liten eller för perfekt. Det sista tror jag knappast ens själv på men hon får den imorgon och då visar det sig om hon kan använda den eller inte. Lilla Julia är 1,5år och har precis börjat på dagis, kaxigaste tjejen i världen i sin åldersklass tror jag. Hon kommer garanterat krossa många hjärtan om några år, dvs om mamma Lindisch ens släpper en killes blick förbi sina hökögon.

Nu ska jag påbörja nästa halsduk som är på beställning, denna halsduk har jag stora planer för. Ska även göra en halspolo i vinrött och en i mörk turkos. Jag har ju några månader kvar till nästa vinter så det är gott om tid. Kom på att jag ska sticka en orange halsduk oxå, när jag hittar ett snyggt garn till den.


Nu ska jag se klart på The princess and the frog....senaste Disney filmen. Ja jag vet jag är barnslig men jag behöver allt och va som helst som kan få mig på andra mer avslappnade tankar just nu. Och Disney blir man aldrig för gammal för....  

Av Yazz - 20 januari 2010 09:12

Grattis Dandan till din lilla Lucas som tittade ut inatt!!! Du fick som du ville så nu börjar ni blir lite mer jämnfördelade i familjen   


  



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards