Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Yazz - 18 januari 2010 19:26

Jag vet att detta är en nagellacksblogg, det var den tänkt som när jag skapade den iom att jag älskar att måla de sen jag var 4år. Men jag har kommit av mig sen i julas då allt hamnade lite i obalans i mitt liv. Jag sitter och blänger ner i min guldlåda och tycker inte att jag har nån färg som kan spegla mitt humör eller göra mig gladare för dagen....så jag lämnar de omålade ett tag tills jag är i balans igen. Hoppas ni inte är alltför besvikna. Ibland måste även solen gå i moln......

  

Av Yazz - 18 januari 2010 19:15

Dagarna går inte just nu, kollar på klockan 100ggr i timmen. Det är bara de kommande 2,5 tim nu som kommer gå fort för det är min älsklingsserie på tv nu.


Snabba cash var en bra actionfilm för att vara svenskt men det var inte samma Snabba cash som jag har läst. Kataktärerna var inte speglade så starka som de faktiskt är i boken, en massa viktiga detaljer som verkligen va deras personer var borta. Ni som inte har läst boken bör läsa den speciellt Stockholmare som är uppväxta i förorten och sedan härjat runt kring Stureplan. Man känner igen sig själv överallt och delvis in i deras liv med, inte den kriminella dårå men ni som läst fattar.

Efter filmen blev det middag på Kamarina, favoritgreken, vi rullade därifrån och jag var fortfarande mätt imorse.


Nu har jag kollat på 3 av de filmerna jag ville se för jag kollade även Sherlock Holmes med bra kvalitet i lördags via en streamad sida, tyvärr somnade jag sista 30min så jag vet inte hur filmen slutade och har inte orkat kollat om den. Men den var bra av det jag hann se innan jag la mig i sovställning i soffan och drog min lurvfilt om mig....misstag.   



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards