Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Yazz - 15 januari 2010 09:35

Träffade upp Lizz vid Vapiano vid Gamla stan igår kväll. Var inte helt kry men ville så gärna träffa henne så jag tog mig dit ändå. Vi valde Vapiano för att många pratat så bra om maten och vi ville testa det vi med.

 

DOCK blev upplevelsen inget jag kommer göra om. Man kommer in i en skolmatsal och får ställa sig i en av de många köerna med varsin bricka och välja sin mat av kockar(mattanter) som tillagade maten framför oss. Vid ingången får man ett kort som man registerar allt man "köper" för att sen betala allt på vägen ut. Maten var jättebra så den kan vi inget säga om men att betala 150kr för lite pasta och en cola när man själv hämtar maten och drickan själv känns inte värt det. När jag ville ha en till dricka var det meningen att jag skulle gå och ställa mig i en ny kö...knappast tyckte jag så vi betalade och gick. Blir nog ingen repris av detta ställe utan jag betalar hellre samma pengar och får service vid bordet istället.

    

 



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards