Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Yazz - 6 januari 2010 19:14

Sovmorgon idag, så utvilad åkte jag och granntjejen ut till Länna och Farsta i kylan. Skrapade Snäckan i 20min innan vi kom iväg. Men jag klagar inte så länge det är snö och ljust ute. Vid besinmacken fick jag inte upp tankluckan så jag fick gå in och be om hjälp. Tur man är tjej när man har problem med sin bil....jobbigt att vara kille som ber om hjälp när det förväntas att killar ska fixa allt tekniskt själva. Mannen på macken var mer än hjälpsam, han var lika pratglad som jag och skyllde det på att i hans ålder var det OK att va gubbsjuk och dra sexistiska skämt. Varpå jag kontra med att när man passerat 30 var det OK för även tjejer att dra dumma antydande skämt. "Va??? Är du 30???Det hade jag aldrig kunna gissa"  

Vi drog igenom hela Länna och Farsta, shoppa en tröja och hon shoppade garn så nu ska även hon börja sticka. Jag fick även med mig en korg som jag har alla mina stickegrejer i nu så slipper de ligga överallt. Nu vill jag bara att min halsduk ska bli klar så jag kan börja på nya saker och lära mig nya mönster.

  


Naglarna är fortfarande omålade men imorgon ska de lackas. Lovar!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards