Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Yazz - 22 januari 2010 16:45

Vi alla har lyckats göra detta, mer eller mindre grovt pinsamt....


http://www.felsms.com/


Tack för tipset och skratten Lilla söta!



Av Yazz - 22 januari 2010 10:20

Äntligen fredag, denna vecka har känts väldigt lång och mkt har hänt. Åker "hem" till Örebro över helgen för att få rät på lite saker. Vet inte hur länge jag ska säga hem om Örebro men det kommer nog alltid heta hem för det är där jag är uppväxt och fortfarande har mitt flickrum som inte riktigt ser likadant ut som när jag flyttade men det är ändå samma rum.   


Igår träffade jag Lindisch och vi hoppade över strosandet på Söder och gick till favorit kinesen direkt. Kvällen handlade mest om att uppdatera varandra om vad som händer i våra liv, men hon flikade in att maten var jättegod för det var färska champinioner och inte förortschampinioner i maten, så det fanns inget hon kunde gnälla på. Personalen är helt underbara, vi satt i över 4timmar och hade ändå ätit klart redan efter 1 timme, ändå lät de oss sitta i 3timmar utan att störa oss med notan förrän vi själva sa till. Det är inte många ställen som är såna utan så fort man ätit tas tallrikarna bort och notan läggs på bordet....otrevligt. Dock kände vi att vi hade suttit lite för länge igår så vi saftade på med dricks innan vi gick. "Vi betalar för kaffet vi inte drack" tyckte Lindisch.


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards