Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Yazz - 16 januari 2010 19:07

Gabriels första stora dag efter den stora entrén i augusti då han föddes. Han trivdes bra med all uppmärksamhet idag men kollade lite snett på prästen då och då, han tyckte väl prästen va ganska töntig. Denna killen är den mest leende killen ever. Nästan så man vill göra illa honom för att se om han ens kan gråta, men det tänker jag inte göra så klart.....  

Dock var jag inte på mitt ess idag heller för jag mår fortfarande inte bra tyvärr. Sov 12 tim inatt men det hjälpte inte. När jag vaknar inser jag att allt är samma som när jag gick och la mig så inget känns bättre när jag vaknar. Men men även denna gång fintar jag nog.....

Har inte ens orkat ta hand om mina naglar denna vecka, de var grå i måndags och fick en röd/brun färg i tis och ser likadana ut än idag....har tom fått kommentarer om varför mina naglar ser så förfallna ut....folk är ju inte vana. Jag tar igen det så fort jag mår bättre!!!


Igår gjorde jag äntligen klart min halsduk, blev nöjd men nu är det ju plusgrader så i bästa fall kommer den till användning nästa vinter. Nu kan jag äntligen påbörja mina andra projekt!!

  





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards