Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Yazz - 27 januari 2010 22:06

....jag sett på väldigt länge!!!Filmen var helt underbar, den drog igång på engång och helt plötsligt hade 2timmar gått utan att man ens kollat på klockan. Jag har skrattat mig hes och vissa scener innehöll sån hysteri att jag gömde mig bakom Lizz för det blev så sjukt pinsamt roligt, ni vet så där så man gömmer sig för man skäms åt andra och hoppas det ska försvinna. Men filmen var så välgjord så jag ville inte missa en scen, inte en replik inte en blinkning. Meryl är så bra, så levande och vågad men håller ändå hållningen och sin status. Ungefär som Robert DeNero som plötsligt skulle börja göra komedier, man trodde inte på det i början men han passar i alla rollerna han gjort precis som Meryl.

Steve Martin dyker upp i denna film men är inte med så jättemkt vilket passade mig väldigt bra för jag gillar honom inte....

Alec Baldwin gör sitt livs roligaste roll och man får se mkt av honom kanske tom lite för MKT i vissa scener.


Gå se filmen är mitt råd till er alla.


      

Bio

Av Yazz - 27 januari 2010 16:55

Då är det dax för veckans bio med Lizz denna gång. Antingen går jag aldrig på bio eller så går jag väldigt ofta, hänger väl mkt på om det finns bra filmer att kolla på och så har jag en massa biocheckar just nu som går ut snart så jag passar på.  Och så älskar jag ju popcorn så det är ganska lätt att få iväg mig även om filmen inte lockar.   


Ikväll är det pensionärs kärlek på duken....men hon är ju ganska bra så jag hoppas på filmen ändå!


  

Av Yazz - 27 januari 2010 16:30

.....med att måla mina naglar igen efter en lång paus. Många har reagerat på mina nakna naglar och blir orolig för mitt välbefinnande, men jag är verkligen en humörs människa och mår jag inge bra syns det inte bara i mina ögon utan ganska säkert på mina naglar oxå.   

Det blev en smygstart med min diskreta OPI som jag kallar mjölken för att det ser ut som att jag har doppat naglarna i mjölk.


  




OPI · Rosa

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards