Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Yazz - 29 januari 2010 15:59

Av Yazz - 29 januari 2010 13:11

Äntligen fredag, i anar inte hur mkt jag har längtat efter helgen. Jag ska sova, städa och bara umgås med allt och alla hela helgen. Eller så ska jag sova och sticka hela helgen, jag ska helt enkelt göra bara sånt som faller mig in.


Efter många turer blev det inge Primo igår utan vi hamnade på Esperia och åt grekiskt istället. Maten är så bra där men lite synd på lokalen för den har sån ljudnivå så man hör knappt vad man själv tänker. Vi nästan stressade igenom en varsin uppdatering om våra liv för att sen snabbt betala och gå hem. Booring men vi bor ju Sthlm och har en massa andra ställen att välja på som kanske är mer ljuddämpade   


  


Fick en spontan lunchdejt av H-P med dotter idag, även här en snabb uppdatering iom att jag inte har träffat henne heller på 2månader. Fattar inte var tiden tar vägen???Och va gör man av tiden? Ändå hinner jag knappt ens med mig själv känns det som.....men jag vet att jag har försummat mina vänner som ringer och hör av sig hela tiden, jag kan inte lova att bli bättre men jag kan lova att försöka bli mkt bättre på att träffas oftare och mer.   

Tack för att ni inte ger upp mig nu när livet är som det är för mig, att ni hör av er trots min "frånvaro". Jag kommer igen, promise!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards