Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Yazz - 25 januari 2010 19:35

Här kommer man stressande hem för att snabbt äta, duscha och plocka lite innan min älskade serie börjar. Så här har mina måndagar varit i så många månader nu och de har varit heliga. Men idag...idag visar det sig att en konkurrerande kanal har köpt upp serien och kommer att visas där istället, en kanal jag inte har så klart!!!!!!!Jag vet inte hur många ggr jag sagt j-la ****** idag!!!!

Tack och lov för internet och alla underbart duktiga människor som laddar ner och delar med sig åt oss andra soom inte kommer kunna följa serien på tv, det är inte lika kul men kommer inte ha nåt annat val som det ser ut nu. Så nu får jag snällt vänta ett tag innan nån stjärna lagt upp den(tar väl nån timme efter att serien börjat).


Mina måndagar är förstörda....får sticka av mig min ilska i väntan på första youtubeklippet.....!!!!!

Av Yazz - 25 januari 2010 14:21

Imorse fick jag en inbjudan att följa med och åka skridskor till helgen. Va tror ni mitt svar blev? Ett långt hjärtligt skratt så klart! Jag kan ju inte ens gå med vanliga skor i lite snö ska jag då åka runt på en smal metallskena och göra glamorösa piruetter? NOOT!

Dessutom tyckte Lizz att vi skulle  vid Brunnsviken dvs ut på vatten, knappast sa jag för jag anser att det bara är självmordsbenägna männinskor som ger sig ut på isen. För några år sen var det en trebarnsfar som gav sig ut med sin MC och dog. Oansvarigt för nu är tre barn utan sin pappa, bara för att han ville köra på isen...pucko!

Så nej några såna dumheter följer jag inte med på Lizz, men vi kan säkert göra annat mer "säkert" till helgen!

  



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards