Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Yazz - 14 januari 2010 12:46

Igår fick jag hem mitt nya tillskott till min stickekorg. En uppslagbok om stickning. Jag blänndrade lyriskt igenom den men upptäckte att det inte fanns en enda beskrivning på hur man gör stockor och mössor.....men om ni vill ha en tröja till er hund kan ni ju säga till.....  

När jag hittade boken förra veckan stod jag i ett hörn av bokhandlaren och bläddrade igenom alla böcker om stickning. Cats skulle köpa en bok och letade efter den, hann betala och få den inslagen medan jag fortfarande stod i mitt hörn. När hon hittade mig utbrast hon "men står du fortfarande i samma hörn, va gör du egentligen???!!! Jag smällde snabbt igen min bok och kände mig påkommen med nåt olagligt eller snuskigt. När hon ryckte till sig boken och såg att det bara va en stickbok började vi asgarva. Vet inte vad hon trodde jag kollade i för bok längst in i ett hörn i en bokhandel.....


Idag ska jag testa ny mat på nytt ställe med Lizz som jag inte har träffat på väldigt länge, typ 2 mån. Vi har en hel del att ta igen men brukar lätt hamna på andliga samtal. Hennes kille brukar veta när hon träffat mig för hon kommer hem och har nya teorier om själen och livet efter detta. "Jaha har du träffat Yazz nu igen?!"


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards