Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Yazz - 24 januari 2010 10:31

Vaknade imorse av ett så oroligt sug efter tårta, framförallt nåt gräddigt. Kom sen på att jag hade drömt om ett långbord med bara efterätter....vi var en massa männsikor som gick runt och åt olika sötsaker och alla smakade himelskt goda. När jag började goggla efter en bild på bakelser till detta inlägg hittade jag en massa bilder på stickade och virkade bakelser!!! Helstört men det verkar finnas en marknad för att sticka bakelser....WHY???

Va har man de till liksom???OK att jag tycker det är kul att sticka men jag gör ju sånt man kan ha på sig och som värmer. Men en virkad bakelse?

       


Helgen har gått såååå fort igen, känns som jag inte hann göra nåt alls annat än sovit och stickat. Hann självklart med en massa folk och kackel med. Igår träffade jag även mina huliganer men de gav mig huvudvärk på 2 röda för det var precis innan läggdax för de. När vuxna blir tröttna blir vi dåsiga och sega men när barn blir trötta blir de som galna: "JAG TÄNKER ALDRIG SOVA!!!!" va det enda jag hörde de skrika och gråta igår. Självklart berodde det kanske lite på att de hade besök och ville va uppe lite längre men vi fick ingen lugn stund förrän vid 2230....sen va ju jag oxå helt slut.

En stor eloge till alla er föräldrar som orkar med detta så tålmodigt varje dag.....





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards