Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Yazz - 1 augusti 2009 23:52

Idag har mina naglar var helt naturliga pga av all stress med packning, tvätten och resan hit. Jag har alltså inte tagit semester ifrån att måla de även om jag tagit semester ifrån mitt jobb. Måla naglarna tillhör min vardag.


Kan tyvärr inte visa bild på naglarna idag. Bloggen tillåter inte nudeness....

Av Yazz - 1 augusti 2009 23:35

Nu är jag framme vid mitt första stop, Ööööreeebrooooo!

Här gnäller man tills man spyr på sin egen röst. Hörde en gång, att prata med en örebroare är som att prata med en person som sitter på toaaaaa och beställer pizza på samma gång. ;)

Men som Lindish sa en gång: vi är födda med gnället, får vi inte gnäääälla mår vi inte bra! :)

Resan ner gick väldigt fort, har lite små ångest över hur snabbt det faktiskt gick men jag ville bara komma fram, det va ju sååå tråkigt att sitta ensam i bilen. Pappa säger alltid att min mun rör sig hela tiden, antingen så pratar jag eller så äter jag.....stämmer bra sen tidig ålder tills nu. Tänk då mig ensam i en bil i 2 tim....eller idag tog det bara 1,5 tim...tur jag lever annars hade jag inte kunnat uppdatera bloggen åt er.  :)


Kram och gonatt!





Av Yazz - 1 augusti 2009 11:50

Vaknade stressad imorse och sprang ner till tvättstugan, så jag kände mig inte alls utvilad eller mysig som jag hade lovat mig själv. (för att bena ut missförstånd skrev jag inte att jag liknar Marilyn Monroe på mornarna utan skrev att jag vill se lika mysig och utvilad ut som henne på bilden. Och nej jag liknar inte Marilyn Manson heller på mornarna.LÄS istället för att skumma igenom texterna, tack!)


Roadtripen börjar en dag tidigare än beräknat efter många diskutioner fram och tillbax, så mitt humör är inte ett avslappnat semesterhumör direkt.

Nu ska det tvättas, packas och städas innan jag och Snäckan påbörjar resan söderut. Känns som om jag har med mig hela min garderab, alla mina skor. Och ändå kommer jag sakna nåt när jag väl kommit iväg. Har dock begränsat mina nagellack till 10st....jag har ju några lack hos mina föräldrar oxå, som är mitt första stop. :)


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards