Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Yazz - 9 augusti 2009 20:42

Hon väntade förgäves på att jag skulle dyka upp bland publiken....men lovade att jag inte ska missa henne nästa gång hon kommer till Sverige!

Av Yazz - 9 augusti 2009 19:30

Tillbax i Örebro nu. Vägen hit gick bra, inga poliser men en massa älgjagare(tyskar). Jag har aldrig på 32år sett en älg live(bara på Skansen), tror då tyskarna att de ska se en massa älgar springande på gatorna under en vecka när de är här? Inte för att jag klagar på alla turister, vill att de ska komma och spendera en massa pengar här så klart.

Ni ser, så fort jag sätter min fot i gnällbältet är jag igång och hittar snabbt nåt att klaga på....:) Nästan så jag ger mig själv huvevärk, villket jag har just nu, igen!



Av Yazz - 9 augusti 2009 00:36

Jag är ganska känd för att inte klä mig så färgglatt men idag lyckades jag få på mig en nyinköpt färgklick ifrån Oasis. Ni som klagar på att jag alltid har svart och mörkt på mig verkar även vara ni som sen blir blendade och klagar när jag sen har på mig ljusa färgglada kläder......Svårt att göra alla nöjda tydligen.


Vi var på Fridays och åt, bästa Fridays jag ätit för den maten vi får hemma är så smaklös så jag har slutat gå till de två ställena vi har i Sthlm tyvärr.

Hur fint det än har varit här nere så inser jag att jag har hittat hem i Sthlm. Börjar ha lite hemlängtan så vi börja köra hemåt imorgon bitti. Kommer göra ett stop på några dagar i Örebro innan jag är tillbax i Sthlm i mitt hjärta tralalallalalla.


Gonatt så länge mina nära & kära och er jag inte känner men som börjar lära känna mig.


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards