Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Yazz - 7 augusti 2009 23:44

Vi kom iväg tidigt idag och hann med allt och lite till. Värkande fötter, trötta ögon men en massa nya plagg så det var det värt för vi avslutade shoppingrundan med Nutellacreps...


Blev charmad av en söt kille. Han satt och berättade hur mkt han hade saknat alla han kände efter att ha vart bortrest i tre veckor. Konversationen lög:

Han: Jag minns inte att jag har träffat dig förr. Men jag minns att du heter nåt med Vaselin.(mitt namn är tillräckligt nära)

Jag: Jo vi har träffats,i våras, du jagade mig över en tomt när jag hade pumps på mig.

Han: Ja just det ja, men då har jag ju saknat dig med!

Han är 7år och kommer nog bli en riktig charmis om några år. ;)

(han jagade mig över en tomt för han ville spela racket med mig vilket jag inte va lite pigg på att göra)


Mina naglar är fortfarande blodröda men är så slitna efter dagens slit på shoppingrundan att jag inte vill visa bild på de. Niveas lack håller tyvärr inte så bra men har många snygga färger.





Av Yazz - 7 augusti 2009 08:37

Gomorgon! Idag ska vi göra ett nytt försök att åka iväg på utflykten. Någon va så less på sitt liv så det stoppade våra planer igår( nån hade slängt sig framför tåget). Man ju hoppas att folk är lite gladare denna underbara sommardag. Gud måste verkligen älska mig som gav mig  så fint väder på min semester och så är det ju fredag oxå. Inte för jag tror han hatar er andra som fick en regnig, blåsig och mörk semester :) 


Mina naglar är mörkt blodröda idag, visar bild senare.






Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards