Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Yazz - 4 augusti 2009 23:23

Om några timmar bär det av. Jag hämtar upp Pocahontas kl 0700 imorgon bitti och sen får hon ta över Snäckan så jag kan sova lite mer. Litar heller inte på mig själv med att åka så långt, då jag är så lätt om foten eller vad det nu kallas när man kör väldigt snabbt. (i annat fall är jag väldigt hård om foten, bara så ni vet)

Jag tänkte önska er en gonatt men oxå en gomorgon följd av en underbar dag. Kommer troligen komma åt en dator under tiden jag är borta så ni behöver inte få panik att jag försvinner helt. Skull jag inte överleva resan alls lovar jag att lägga mig i era liv så ni kommer fatta att jag hälsar på från andra sidan....f-n va kul jag skulle ha däruppe!

Men jag ska inte dit än på några år har min spåtant sagt....


Gonatt & Gomorgon!



Av Yazz - 4 augusti 2009 11:07

Serien har rullat på varje dag året om sedan 1965. Favoritserien Nr 1.

Jag förstår varför....en dag kan utspela sig under 3veckor innan det blir nästa dag i serien. Men det händer hur mkt som helst, alla är släkt med alla, det föds en massa nya stjärnor men sen dör de aldig trots att de blir fysiskt begravda om och om igen. Det är minnesförluster, återuppståndelser, demoner och bröllop på löpande band. För att inte tala om kidnappningar till öde öar i flera år, UFO:n som föds in i familjen Dimera och tanten Horton som är över 80år och vart med i serien sen första avsnittet. Nu lääängtar jag tills min Stefano, den stiliga ondskan ska återuppstå igen(han i lila slips så klart). Men får väl vänta ett tag till gissar jag, så där några år kanske. Eller tills han lämnat Glamour för att komma tillbax till Days där han faktiskt hör hemma. :)


Nu ska jag sätta igång min tisdag, har en massa att göra inför roadtripen imorgon.



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards