Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Yazz - 19 augusti 2009 22:25

Hela dagen har vi haft dålig fantasi, vi har inte ens googlat på nåt speciellt. Då är det en torr dag. Inte ens målat om naglarna....men jag har ett bra lack som fortarande ser nylackat ut.


Har tvättat kläder och pratat i telefon hela kvällen. Med fler olika personer.

Bla med Pocahontas som fortfarande inte gett upp att hon inte hade listat ut att det va möhippa på G. Kunde inte smälta att alla inkl hennes kille(fick hon veta idag)visste om våra planer och ingen hade lyckats försäga sig :)

Liar liar our pants was on fire!!!! Det är verkligen jooooobigt att ljuga folk rakt i ansiktet, men nu var det ju för en bra sak så i efterhand känns det kul att vi överraskade ordentligt. Hemligheter därimot är helt OK, för såna har jag många av :=)


Kram och gonatt.




Av Yazz - 19 augusti 2009 17:21

Dagens samtalsämne är om det är OK att skaffa sig lammkött eller inte.

Alla tycker olika i ämnet men det är öppenbart mer OK att ha en yngre tjej än yngre kille.

Att Madonna har en kille som är 22år verkar lite knas även om hon kallar honom sitt livs kärlek....jag tror hon tar honom för namnet, typ som Johan och Johanna, Josef och Maria, Christer och Christel :=)

Men helt ärligt även om jag hade en ålderskris skulle jag inte välja Madonnas lammkött eller annat lammkött för den delen. Jag vill hellre ha äldre...jag vill ha Sting, Sting, Sting! Synd bara att han är gift! :)

Av Yazz - 19 augusti 2009 08:41

Gomorgon! Ny dag men började sämre än gårdagen tyvärr. Tappade humöret så fort jag kom inför dörrarna på jobbet...

Nu sitter jag i lugnan ro och äter min frukost för att lugna ner mig annars kommer en viss person åka på en riktig känga idag!

Jag äter alltid frukost på jobbet iom att jag inte är en morgon person och inte kommer igång med varken humör eller magen förrän nån timme efter jag vaknat. Helst ska man inte alls prata med mig direkt på morgon heller, det kan min förre detta kombo Lizz intyga om. ;) Jag brukade gömma mig under täcket på morgonen för att slippa höra hennes morgon kvitter(babbel), har nog aldrig varit med om nån som är så morgonpigg som hon.

Nu ska jag sitta här och muttra på en stund till, tills jag vaknat till helt.

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards