Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Yazz - 14 augusti 2009 23:43

Kan inte sova för jag vill att det ska bli lördag. Känner mig som ett barn dagen innan min födelsedag. Pirret i magen och förväntan om att nåt kul ska hända. Det kanske händer nåt skitkul imorgon eller så blir det en helt vanlig lördag....vem vet.....jag kanske vet...eller så vet jag ingeting...ska jag erkänna...eller ska jag håll käft...hmmm jag tror jag lägger mig nu.

Den som lever får veta allt om morgondagen och om dagen efter det....o om nästa dag och nästa vecka och om nästa år!

Nu är ni rätt förvirrade va...va inte det, det är nog mest jag som flummar.


Gonatt mina nära och kära och er jag inte känner!


Av Yazz - 14 augusti 2009 21:37

Har städat klart, det va lite värre än jag trodde så det tog lååång tid men jag hann med pauser för att kolla lite serier emellan.

Har målat mina naglar blodröds metallic nu, tänkte va rockigt svartklädd imorgon(som att jag inte alltid är svartklädd).

Vi är några tjejer som ska ut en sväng imorgon så jag har bett alla att måla naglarna. Det blev en större hysteri än jag trodde, vissa ägde inte ens ett nagellack, andra vägrade ens försöka måla sina naglar. En tjej undra om hon skulle ha oskuldsrosa eller porr röda naglar.....?

Ehhhh det som är så självklart för mig va tydligen värsta grejen för andra, ett världsproject typ.....? :)

Det var hur som helst kul att få igång tjejerna för de vet inte ens varför de ska måla naglarna inför en middag och utgång imorgon :)

För en bild åt er så klart!


Ha en skön fredag, ny spännande dag väntar imorgon!!!

Av Yazz - 14 augusti 2009 11:45

Tur för henne att hon hann tömma tvätten itid. Men hon hade glömt kvar en fin strumpa av märket Puma, den slängde jag av ilska. Nu får jag ju torka all tvätt hemma så jag har inget dåligt samvete över att hon ska få halta runt med en strumpa!


Nu ska det städas här, damma, duscha blommorna, dammsuga och skura. Allt på 2tim för sen ska jag ut och njuta av min sista semester sol. I ett shoppingcentrum!!! :)

Av Yazz - 14 augusti 2009 09:47

Här bokar man en tvättid och går upp stressad för man ska hinna, då är det en j-la idiot som har tagit min tvättid!!!!!!!!!!

Har bott i huset i 6år nu och VET att man inte tar nån annans tvättid oavsett när man kommer ner. Dvs har man tvättid mellan 0700-1200 får man gå ner när man vill för att tvätta. Huset är inte så stort så man får alltid en tvättid en gång i veckan om man vill. Nu har jag satt upp en stor lapp och kommer de inte inom 20min ringer jag hyresvärdinnan och ber henne öppna upp så jag kan slänga puckots kläder på golvet och trampa på de!

Nu är jag skit arg kan jag lova...detta är inte första gången och folk som bor i huset är såna som har bott här flera år och vet reglerna så nu är det bara nån som vill jävlas men gör det med helt fel person helt fel dag!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards