Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Yazz - 16 augusti 2009 18:36

Då va den möhippan över. Allt gick sååå bra, vi var itid hela tiden och var enligt schemat in i det sista. Helt imponerande med tanke på att vi var 11 tjejer. Pocohontas var väldigt överraskad men störd hela dagen på att hon inte hade lyckats lista ut att det var möhippa på gång, hur vi alla vänner, familj och arbetsplats hade hållit oss ifrån att försäga oss så länge. :)


Sumobrottningen var helt otroligt rolig, svårt att ens röra oss i dräkten än mindre att slå ner varandra. Men jag vann i att se bäst ut i dräkten, om det nu var possitivt eller om jag ska ta åt mig vet jag inte. Lindish vann alla ronder. Grattis!


Väl i studion gick det inte att sjunga Paradise City utan det blev Främling istället. Lyckat iom att Pocahontas tydligen kan sjunga vilket vi andra inte hade en aning om :) Kanske borde skicka henne till Idol nästa säsong.... :)


Kvällen och maten blev även den lyckad innan vi dansade ut på Stureplan men där spårade det ur lite(catfight) samt att jag fick sååå ont i fötterna, dumma skor.

Vi slutade hemma hos mig kl 0500...så kortfattat blev det jättelyckad möhippa plus att jag lyckades få en så bra bild på alla färgglada naglar. Även om en tjej sa att hon kände sig utnyttjad som målat naglarna för min blogg :) 


Mer än så orkar jag inte sumera idag...jag är helt slut....sitter med mina 2 bästa tjejer och snackar skit och bloggar just nu :)




Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards