Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Yazz - 23 augusti 2009 21:10

Idag var det tänkt att jag skulle vila mina små kortklippta naglar, låta de va nakna menar jag. De höll bara några timmar innan de började värka och ömma igen(antar att jag är beroende av lack)...så ett ljust syrénlila lack ifrån Mavala lackades på nyss. Det får torka medan jag gråter till inledningen av Batman begins. 

Ska kolla klart och lägga mig sen och drömma om mannen i filmen....och då menar jag inte Christan Bale...:) Några av er vet vem jag menar, er andra får jag önska en gonatt. :)


Kram och gonatt!

Av Yazz - 23 augusti 2009 13:41

Va tycker Pocahontas och RR om denna entré i kyrkan?

Av Yazz - 23 augusti 2009 12:42

Tyvärr är jag en väldigt splittrad person...jag vill vara med överallt hela tiden, alldeles för nyfiken eller kanske det kallas okoncentrerad, kalla det va ni vill men jag missade tydligen en väldigt viktig detalj häromdagen...

Jag misstolkade vinnaren på sumobrottningen för jag måste ha vänt mig om precis när domaren höll upp Lindish arm och tolkade det som att det va hon som var segraren. FEL hade jag tydligen för det va Zaz som vann!!!

Ber såååååå mkt om ursäkt för min virrighet, självklart ska du har äran för att du tog hem hela finalen. Ni tog er till final båda två med motiveringen "har man gått igenom två förlossningar klarar man fan av allt"! Därav satt vi andra slöfockar helt utslagna på madrasserna och snackade tydligen bort finalen, för vi vet ju inte va svett, blod och tårar är än. Klarar vi inte ens en omgång i sumo vet jag inte hur vi ska klara av att föda barn :)


Hur som helst, Zaz, ett stooooort grattis till första platsen och ett stort grattis till Lindish som kammade hem andra platsen.


Kram!!!

Av Yazz - 23 augusti 2009 11:48

Vaknade utvilad även idag, trots jätteröriga drömmar om tv-serier, picknickar,små miniapor, sandlådor, om en dam som jag retade mig på fast jag aldrig träffat henne, Mii som var jätteledsen. Ja ni hör ju vilken natt jag har haft. Brukar kunna tolka mina drömmar men idag är det inte en idé att ens försöka. Kan vara mitt dåliga samvete som rör ihop drömmarna...jag har nämnligen fortfarande inte lyckats sätta upp den fina drömfångaren som Lizz köpte med sig ifrån Brasilien till mig(på beställning).....rätt åt mig att jag inte sover skönt!

Nu ska jag fixa mig iordning och påbörja denna söndag medan solen fortfarande är uppe och skiner.





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards