Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Yazz - 13 augusti 2009 22:11

Jag har feber och ligger nedbäddad. Jag viiiilllll inte bli sjuk nu!!!! Har tagit en alvedon och ska nog få i mig lite glass som brukar hjälpa. Förhoppningsvis är detta en av mina 24-timmars feber toppar, brukar få det några ggr per år, sover bort de till dagen efter. Kanske var därför jag kände mig lite slö idag...

Har varken lust eller tid med detta. Vill inte va sjuk när jag är ledig.....


Önska mig krya till.....

Av Yazz - 13 augusti 2009 20:37

Har hunnit med mkt av det jag skulle göra idag. Har bla varit och handlat så mitt kylskåp är inte tomt längre. Även färgat över mitt solblekta hår så nu är min hårfärg lite mörkare men framförallt jämn i färgen.

Det här är en sån där dag då jag bara vill sova bort allt. Dagen bara passerar utan att man gjort, känt eller ens önskat nåt av dagen. Allt jag gjort idag har jag gjort pga tidsbristen imorgon, vill ju va helt ledig och fri i helgen.

Kunde inte ens välja färg på naglarna trots 4 nya färger. Så jag målade alla naglarna i olika färger men kunde ändå inte besluta mig. Hoppas på en bättre dag imorgon då jag kan välja färg inför helgen.....

Av Yazz - 13 augusti 2009 09:22

Vaknade tidigt med en mardröm och kunde inte somna om igen. Pratade med några tjejer på jobbet och en ännu större mardröm uppdagades....

Men ska försöka koppla bort det några dagar till för jag är fortfarande ledig och har annat att stå i.

Idag blir det småsaker som ska fixas och sen en sväng till Lindish och Ikea.


Och så har jag några nya nagellack som ska provas!!!! ;)





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards