Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Yazz - 17 augusti 2009 20:32

Årets längsta och tröttaste dag, vaknade aldrig till idag. Tror inte att jag ska härja tre nätter på rad för jag är en person som helst ska sova 9tim per natt för att vara pigg och glad. I snitt har jag sovit 4tim per natt fred-mån. Såg kors på jobbet, siffror och bokstäver var bara ett blurr.

Så jag tackar för mig nu och ska sova igen lite timmar jag missade denna helg.


Kram och gonatt

Av Yazz - 17 augusti 2009 09:21

Det kändes inget kul att vakna till klockan idag....ingen bra idé att gå ut så sent dagen innan jag skulle hit.....men kul va det!


Känns kul att vara tillbax så jag har mest sprungit runt och uppdaterat mig om alla här. Har ju missat 2v av deras liv! :)

Så på ett sätt är ordningen återställd och det är dax att hitta sina rutiner på jobbet igen.Dvs Nagellacks stunderna och googlejakten! :)



Av Yazz - 17 augusti 2009 00:23

Imorgon är jag tillbax på jobbet igen....jobbigt när man vant sig att göra en massa roliga saker hela tiden när man känner för det och inte har några rutiner alls. Nattrytmen är även den lite ojämn :)

Som ikväll när man får för sig att åka in till stan för en nattfösare kl 22,dagen innan man ska till jobbet efter två veckors ledighet....men men man tar allt som det kommer och passar på medan tjejerna fortfarande är samlade i Sthlm.


Lite kul  ska det bli att komma tillbax till jobbet och träffa alla goa troll, säkert mindre kul för de när häxan är tillbax i trollskogen..... :)

Undra hur det har gått för mina små ryska tjejer, gömde de ju innan jag gick på semestern iom jag hörde viskningar från håll och kanter om allt mina kollegor skulle göra med mina dockor medan jag va borta, det var inte snälla saker direkt!


Kram och gonatt.



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards