Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Yazz - 28 augusti 2009 20:34

Bröllopet börjar närma sig och jag har ingen klänning!!! Ska ju vara tärna och inte ens en backup liksom. Har redan varnat Pocahontas att hon får välja en annan tärna om jag inte hittar en klänning. Tärnan är ju med överallt på varenda bild som kommer tas. Är jag inte tärna kan jag ju komma i vad som helst. Får panik när jag tänker på det!!!!

Ska ut på stan imorgon med Patsy så man kan ju hoppas att vi hittar nåt. Skulle vilja ha nåt liknade som på bilden nedan, men att hitta den lär ju va helt omöjligt. ;(


Mina naglar är målade i en lånad färg idag, som om jag inte har tillräckligt många färger själv va jag tvungen att låna ett idag.

Efterlyser en ny guldbox by the way, köpte tre nya lack häromdagen så nu får de inte plats i lådan längre, måste alltså ha en större box. Tar tacksamt emot om nån har en snygg box åt mig, helst med lock iom att nagellacken håller bättre om de får ligga i mörker.


Kram och gonatt!

Av Yazz - 28 augusti 2009 16:54

Nu har ju tom insekterna pälsat på sig!!!

Av Yazz - 28 augusti 2009 10:00

Läser i tidningarna idag om en tjej som varit kidnappad sen 18år tillbax, hållits fången i en ljudisolerad lada där hon tom fött två barn med mannen som tagit henne. Va är det för fel på honom???Och va är det för fel på hans fru som varit med på det hela???? Ok att han är sjuk och pedofil, men hur kan hon ha levt med vetskapen om det som händer i ladan??

Om jag nu hade vart hotad av min man till tystnad hade jag inte klarat av att leva utan hade tagit mitt eget liv.

Verkar som att detta händer lite för ofta nuförtiden med tanke på fallen i Österrike, Tyskland, Polen, Italien och nu Usa. Ska vi kanske inrätta en insatsstyrka som knackar dörr i varenda lilla stuga och lägenhet hela världen över för att kolla om det hålls barn fångna på detta sätt?? Eller kanske man ska hålla sina barn i koppel för att förhindra kidnappningar? Eller operera in ett chip i alla nyfödda barn så man kan spåra de om de skulle försvinna.

Sånt här upprör mig sååååååå fruktansvärt att jag inte kan läsa om det längre. Jag blir verkligen galen när barn far illa. Speciellt i händerna på idioter. Föräldrarnas oro och sorg....mardröm!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards