Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Yazz - 8 augusti 2009 17:13

Varför åka ända till Indien för att se Tajmahal, när man kan hitta helt otroliga hus som dessa runt hörnet? Ville helst ta en titt inomhus oxå men verkade inte va nån hemma.....?

Av Yazz - 8 augusti 2009 17:05

Det här landet kan ta andan ur en. Speciellt på sommaren. Finns liksom ingen som helst anledning till utlandsresor när vi har så mkt vackert i Sverige. Synd bara att vädret är sååå opålitligt. Idag har vi åkt runt och hittat de allra finaste stränderna. Känns som vilken strand som helst i Thailand, bara att det är mkt grönare runt om.


Så fick jag smaka på den berömda omtjatade violglassen MUMS.


Hann även med lite shopping idag ossså.Så klart. Där det står butik där går vi in. :)

Nu ska jag vila och sen måla naglarna lila så de matchar min nya klänning som jag köpte idag, ska ha den på middagen ikväll.

Av Yazz - 8 augusti 2009 09:38

Gomorgon! Varje morgon jag vaknar och inser att det fortfarande är sommar får jag en sån energi att jag blir trött igen. ;)

Nääää skojar bara, men jag är riktigt glad att jag fick detta väder på min semester.

Idag skulle vi ha åkt hemåt men det är för fint väder för att sitta i en bil så många timmar. Så det blir sol, strand, strosa, shoppa och troligen sushi igen!

Det är nyckelpigsinvasion här, jag har aldrig sett så många sammanlagt i mitt liv. De är överallt, kan inte ens gå en meter utan att se en, hittade tom en i Pocahontas hår igår. Visserligen är det mkt trevligare med nyckelpigor än myggor på sommaren!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards