Alla inlägg den 3 september 2009

Av Yazz - 3 september 2009 11:25

Ikväll ska sommaren förlängas lite. Tycker mitt företag iaf som tar oss ut i ribbåtar till nåt hemligt ställe där vi ska slänga kokosnötter på varandra(!).

Vädret är inte utomhusväder och det ska regna till kvällen men generösa som de är har de nu köpt fleecejackor till oss alla(istället för bikinin som det kanske var tänkt ifrån början) :) Ingen vill ju bli sjuk i nån infuensa direkt.

Dessa tillställningar brukar vara fullpott på alla sätt och vis, välplanerade, väldigt hemliga, underhållande, bra mat och jobbiga dagen efter ;)


Idag har jag målat mina naglar i syren lila, samma färg som jag hade i inlägget den 31jul. I sista stund sitter jag och sminkar mig, lite onödigt kanske när man ska åka ribbåt i 2tim.....


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards