Alla inlägg den 10 september 2009

Av Yazz - 10 september 2009 23:15

Tvättat kläder, kollat Idol och ätit middag m Lizz ikväll. Skulle ha packat inför min resa till Örebro i helgen men hinner göra det efter min sovmorgon imorgon. Pocahontas, jag och Lindish ska iväg och prova brudklänningen, strosa på stan hela dagen, lunch och shoppa en massa nödvändig saker. Till kvällen ska vi hämta min klänning och sen åka vidare till Örebro. Jag är alltså ledig imorgon gott folk för er som missat det! Tungan ute


Kram och gonatt!

Av Yazz - 10 september 2009 16:43

Av Yazz - 10 september 2009 15:17

Vissa är tydligen imuna mot svininfluensan....det är alla kvinnor som lever ihop med svin!

"Men gumman du lever ju ihop med ett svin och har klarat dig i sååå många år så du kommer ju inte bli sjuk nu heller!"

Ett citat av min kollegas pappa som försökte lugna ner sin oroliga fru...Skrattande

  

Av Yazz - 10 september 2009 09:12

Vaknade utvilad och utan huvudvärk så idag mår jag på topp! Kanske för att jag vet att jag är ledig imorgonSkrattande

Idag är det Sol, Sushi och Slussen som gäller, ska dit och köpa jättefina blommor på torget! Ska även hinna med att kolla efter strass spännen till mitt hår. Nån som vet var det finns mkt coola strass smycken annat än på Mäster Samuelsgatans antikbutik får gärna dela med sig till mig.


Ha en skön förmiddag tills jag skriver igen!


                                                                                



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards