Alla inlägg den 8 september 2009

Av Yazz - 8 september 2009 19:52

Sådär ja nu är jag nöjd med min nya blogg. Har pillat runt och ändrat på allt som gick att ändra på. Måste säga att jag tycker den blev helt ok och framallt MKT bättre än den gamla. Men rätt var det är kan allt ändras igen Kyss plus att er åsikt är ju oxå viktig iom att det är ni som ska kolla på den varje dag.

Idag har jag ny blogg, nya stövlar, 4 nya nagellack och så börjar nya avsnitt av Idol strax. Älskar de första uttagningarna när alla som tror de kan sjunga är med. Det ena stjärnmiffot efter den andra och jag har gärna åsikter om alla bara jag slipper sjunga själv. 


Ny dag med en massa nya saker ändå känns den samma som igår, är inte det konstigt.


Av Yazz - 8 september 2009 13:16

Nu har jag pillat runt på alla nya funktioner och uppdaterat min blogg. Den ser annorlunda ut men försökte behålla färgerna så ni ska känna er lite hemma ändå. Innehållet kommer dock vara lika tokigt.

Vi racade ner till en butik på lunchen och köpte mina stövlar idag, jag har suktat efter de ett tag nu men tvekat för att skorna inte är helt äkta....de kommer nog inte hålla så länge, speciellt inte när det regnar ute. Och nåde den som säger nåt till min pappa om detta!!! Han hatar oäkta skor och kommer inte bli glad att han dotter springer runt i det. Jag gillar ju inte själv att köpa sånt men dessa kunde jag inte hålla mig borta ifrån. Bilden kommer senare ikväll tillsammans med en bild på mina nylackade b**sbruna naglar by HM.Flört

Mina nya stövlar   Expresso me  

Mina nya stövlar              Expresso me by HM

Av Yazz - 8 september 2009 09:05

Gomorgon!

De har gjort om hela bloggen, allt är ändrat och heter numera bloggplatsen istället för bloggagratis. yc.bloggplatsen.se heter jag numera men ni kommer slungas vidare automatiskt. Iof mkt bättre namn men alla inställningar är oxå ändrade så jag hittar inte allt än, men jag älskar ju nya saker så detta kommer gå fort att lära sig! Jag hade tänkt byta blogg sida helt just för att denna blogg hade så steltbenta och tråkiga funktioner men nu när allt är ändrat kanske jag ändå stannar kvar.Cool

Nu ska jag klicka vidare och testa mig fram så förvånas inte om hela layouten är ändrad nästa gång du tittar in.Oskyldig

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards