Alla inlägg den 30 september 2009

Av Yazz - 30 september 2009 20:41

Det går inge bra för mig att packa. Försöker packa med så lite kläder som möjligt men har redan packat ihop alldeles för mkt. 3 par pumps, stövlar och så mina nya boots....tänker ju hela tiden "tänk om".

Vet ju att jag inte behöver tänka så mkt på va jag ska ha på mig under hela lördagen iom att jag tar mig till frisören i t-shirt och leggings för att sen ha min röda klänning resten av dagen och natten. Söndag är det oxå sköna kläder som gäller så va ska jag då ha 3 andra ombyten och 2 klänningar till? Byta om 5ggr på fredagen kanske? Suck....


Har ju inte så stor baggagelucka på Snäckan som ni som åkt med mig redan vet. En hint till "G to the äbbi" som hade packat en HOCKEYVÄSKA plus en liten bag och laptopväska sist hon skulle med mig till Sthlm....fattar fortfarande inte hur hon tänkte att vi andra tre tjejer plus vår packning skulle få plats!!!????Ego girl!


Finns det hjärterum så finns det stjärterum, right?




Av Yazz - 30 september 2009 10:22

Det bästa med att hösten är här är jag vi slipper alla fötter som är prydda med kardborresandaler!

Jag får allgergiska utslag av folk som går runt i dessa fula sandaler och ännu värre när man ser par som går hand i hand i likadana! Köp 2 betala för 1 eller????Hur kvinnliga är de liksom??Och så har vi killar som går i shorts och har STRUMPOR i sandalerna....Till valborg tycker jag vi samlar ihop de och slänger de i brasan så jag slipper se de nästa sommar.

Vi har suttit och skrattat hela morgonen pga av dessa skor....och JA de går fetbort!

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards