Alla inlägg den 20 september 2009

Av Yazz - 20 september 2009 20:56

Allt som har med andra sidan att göra faschinerar mig jättemkt, jag läser en massa böcker hela tiden och stannar inte vid en teori utan fortsätter läsa vidare. Men när det kommer till kritan klarar jag inte ens av att kolla på Hauting in Conninticut...utan jag ställer mig och diskar samtidigt som filmen rullar vidare. Tungan ute Vill ju inte missa slutpoängen på filmen, som jag redan hade listat ut visserligen, så jag vägrade stänga av. Hatar skräckfilmer men ville se denna för den är verklighetsbaserad, annars brukar jag faktiskt hålla mig borta ifrån skräckfilmer och läser hellre skräckböcker.


Idag skulle jag och en kollega iväg till ett medium, men hon fick förhinder under veckan så jag övertalade Nita att följa med istället. Hon och jag har bokat och tvingats avboka medium flera ggr senaste 3åren så det känns som att andarna inte vill träffa oss. Även denna gång bokade vi av för jag hade en dålig magkänsla. Annars är det annat som kommit i vår väg de andra gångerna. Har varit till så många olika medium och alla säger typ samma sak, så jag får hålla mig till det ett tag till, och försöka se alla avbokningar och motgångarna som tecken ifrån ovan att de inte vill prata med mig riktigt än.


Imorgon är det måndag och en ny vecka. Nya krafter, nya idér, nya utmaningar. För er som har såna planer önskar jag er lycka till mot det nya, satsa och vinn, satsa och försök. Vinner man inte denna gång kommer det fler utmaningar om man är öppen för det. Flört

Själv har jag en helt vanlig vecka att vänta mig. Med nya långa naglar.


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards