Alla inlägg den 28 september 2009

Av Yazz - 28 september 2009 22:11

Det här programmet är ju bara föööör bra! Och den jag inte kan få nog av att lyssna på är ju Maria Montazami, hon borde ju få ett eget program. Hon är självironiskt och bjuder på sig själv hela tiden, tar allt med en klackspark och trots pengarna fortfarande har jordnära värderingar.

Anna Anka därimot har noll humor och sånt stort behov av bekräftelse att jag är ganska säker på att hennes kära make redan är otrogen. Han lämnade ju sin fru för henne så varför skulle han vara trogen mot henne på sin ålders höst. De har en massa avtal om precis allt i deras liv, boorrrrrinnng!

Och den tredje damen skrämmer mig med sina benkotor som sticker ut överallt och det där håret ska vi inte ens tala om.

Nä som sagt ge Maria ett eget program tycker jag!!!


  

Av Yazz - 28 september 2009 21:07

Stressig måndag på jobbet. På lunchen va vi på Miss Sixty och jag råkade få syn på ett par boots jag nu inte kan sluta tänka på....så eftermiddag satt jag mest och drömde mig bort till boots heaven. Patsy ringde och la undan de åt mig trots Lindish och Pocahontas invändningar mot priset och att det minsann inte var värt så mkt pengar. Tills Lindish såg de på bild....då ändrade hon sig en aning.Kyss

Hur som helst ska jag dit och ta det sista paret, blir ångest över priset för stort få jag väl lämna tillbax de igen.(de kostar som halva min hyra nästan...)Åhhhhhh!!!

Åkte in till stan och köpte löshåret till mig och blivande bruden, hann även träffa henne en gång till innan hon åkte hem med sin klänning och slöja. Tydligen hade tjejen i butiken frågade efter mig i försvarsställning som om hon hade varit rädd för mig. Rätt åt henne att hon ska få skaka en hel vecka tills hon får träffa mig nästa vecka när jag ska dit och lämna tillbax en underkjol, då ska hon få höra vilken skitsäljare och oseriös företagare hon är.Tungan ute


Även imorgon kommer jag ha en massa jag ska hinna med. Och så ska jag köpa mina boots!


Kram och gonatt



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards